По думите й тунелът, който ще бъде с дължина от 13 километра, може да бъде въведен в експлоатация през 2019 година.
"Магистрала Струма е сложно комплексно съоръжение. Проект, който е изключително скъп. Това оскъпяване идва най-вече от Лот 3 – тунелът, който ще преминава през Кресненското дефиле”, подчерта Павлова.
По думите й изграждането на 13 км. тунел в скалата е голямо предизвикателство и за инженери, и за строители.
"По отношение на автомагистрала "Тракия" няма проблем. Финансиране има и строим, надяваме се по – рано от очакваните срокове да пуснем участъци от магистралата, така че следващото лято да има по-лесно предвижване до морето.”, уточни новият строителен министър.
На въпрос дали най – ниската цена е за сметка на качеството в строителството на магистрали, министър Павлова отбеляза, че използването на критерия най – ниска цена, не трябва да предизвиква притеснение.
Източник dnes.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар