В отговор на въпрос от страна на бизнеса Христов допълни, че освен такава забрана може да се мисли и за данъчни стимули за притежателите на коли, отговарящи на екологичните стандарти и обратното за тези, чиито автомобили замърсяват околната среда.
Заместник-кметът посочи, че преди въвеждането на каквито и да е забрани трябва да бъдат изградени алтернативите за придвижване извън центъра на града, както и да се изгради метрото и се построят паркинги извън централната градска територия.
От бизнеса поискаха да се направи съвместна проверка на автосервизите, където се подменят катализаторите на колите, а Христов допълни, че трябва да се спре и практиката за фиктивни технически прегледи.
Пред представителите на бизнеса кметът на София Йорданка Фандъкова представи планове на общината за развитието на града.
По думите й едно от най-големите предизвикателства в краткосрочен план е изграждането на електронната община.
Заместник-кметът на София Ирина Савина посочи, че през следващата година общината може да обяви конкурси за публично-частно партньорство за изграждането на осем малки ВЕЦ-ове по водоснабдителната мрежа на града.
Източник dnevnik.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар