Компаниите не успяват да помогнат на служителите си в борбата с огромното количество информация, редовните срещи и непрекъснатата връзка по телефона или в интернет.
В резултат стресът у работещите драстично се повишава, поради което се развиват и психически заболявания. По този начин обаче се повишават и разходите на фирмите.
Почти 40% от работещите в Австралия и Нова Зеландия страдат от пренаситеност от информация в сравнение с 34% преди две години, пише FoxNews.
„Пренаситеността от данни причинява психически заболявания. Очаква се все повече хора да имат подобен проблем. Решения от страна на мениджърите като например електронната поща да се проверява само в определен час не действат. Живеем в култура, която очаква отговор веднага, така че това е трудно осъществимо“, казва психологът от университета Макуайър в Сидни д-р Бен Сърл.
Повечето служители получават всеки ден по средно 36 мейла и голямо количество информация. Те всеки ден говорят по телефона и социалните мрежи и редовно участват в срещи. Освен това от тях се очаква и да приемат цялата нова технология, така че да са в час, изтъкват специалистите.
„Мнозина служители са на ръба на срива заради огромното количество данни, с които биват бомбардирани всекидневно. От това страда и продуктивността, а служителите са демобилизирани и търсят помощ от работодателите“, обяснява Марк Питър, директор на фирмата LexisNexis, провела проучване за продуктивността.
Голяма част от информацията не е важна за човека, който я получава и освен това системата не е способна ефективно да управлява цялата тази информация, казва още той, пише на сайта си хърватският вестник „24 сата“.
Източник dnes.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар