понеделник, 6 юни 2011 г.

Най-странните професии в хотелите




Разказвач на приказки за възрастни, полировач на монети и разводач на патици са сред най-необичайните услуги за гостите, които предоставят хотелите в различни държави, съобщи порталът за хотелски резервации Hotels.com.

Петзвездният индийски Rambagh Palace  е наел двама служители, в чиито задължения влиза разгонването на гълъбите от площада пред хотела. При това при условие, че се грижат за безопасността на самите птици.

Обратното - администрацията на четиризвездния The Peabody Memphis в САЩ вместо да гони птиците, ги използва, за да привлече повече клиенти. Всеки ден в 11 часа по червения килим служител извежда на разходка патешкото семейство. Той ги къпе във фонтана на хотела до 17 ч., а после ги връща обратно в патешката къща  и подготвя басейна за утрешното плуване.

Четиризвездният Holiday Inn London-Kensington Forumпредлага уникалната услуга "подгяване на леглата". Това става не с електрическо одеяло, нито с бутилки с вряла вода, нито с грейка  на въглища, както някога, а с помощта на група служители, облечени в специални термокостюми. Те се търкалят между чаршафите докато ги стоплят, така че клиентът да не изпита дискомфорта на студеното легло.

По друг начин приспиват клиентите си в петзвездния Liverpool Street - a Hyatt Hotel в Лондон. Той  предлага на гостите си идеалната възможност не само да се отпуснат в края на деня, но и да се почувстват деца - специален служител им разказва необикновена романтична история докато потънат в сън.  Услугата вече толкова популярна, че администрацията кани за разказвачи на приказки известни писатели и журналисти. 

За душевното спокойствие на гостите си се грижат и в четиризвездния Barnsley Gardens Resort в щата Джорджия. Там  е започнала работа фея, която в деня на Св. Валентин украсява стаите с розови листенца и поднася на гостите шампанско и шоколад.

Друга необичайна услуга предлага четиризвездният The Westin San Francisco Market Street. От 1935 г. тук се осигурява постоянно почистване и полиране на монетите, които влизат в касата на хотела. Желанието на администрацията е ръцете на клиентите и, особено, ръкавиците на дамите, да не се зацапват, когато прибират рестото си. 

Източник dnevnik.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар