петък, 18 февруари 2011 г.

Забраняват със закон лошото отношение на топлофикациите към клиентите




Работата с клиентите е един от основните проблеми на всички снабдителни дружества. Традицията да се отнасят зле с клиенти не е напуснала нито Топлофикация, нито електроразпределителните дружества. Това заяви днес в ефира на Нова телевизия председателят на ДКЕВР Ангел Семерджиев. По думите му, за да не стават конфликти, се предвижда в новото законодателство да бъде регламентиран този въпрос.

"Надявам се, че това наше предложение в новия закон за енергетиката ще бъде прието и голяма част от тези проблеми ще бъдат решени", добави Семерджиев.


Днес той заяви още, че няма директива, която да регламентира да не се плащат сметките. Гражданинът, който смята, че е платил повече, първо трябва да поиска справка от топлинните счетоводители, защото са възможни грешки, а може и някой нерегламентирано да ползва топлинна енергия в сградата, посочи той и добави: „Не бих казал, че трябва да пламне съседска война". Топлинната енергия е влязла в сградата, но оттам нататък разпределението зависи от всички - кой колко е ползвал, подчерта Семерджиев.
Относно дългите и сложни сметки за парно и ток, председателят на ДКЕВР изказа мнение: В крайна сметка всеки потребител във всеки един момент може да провери дали общите условия, по които му се доставя енергия, се спазват и да провери как е изчислена сметката. Това е информацията, която е необходима да бъде предоставена от доставчика. Аз бих се обидил, ако получа проста сметка. По думите му, важната информация в сметката трябва да е изведена на основно място, така че тя да бъде лесно разбираема, а обясненията да са с по-малък шрифт. Всеки, когато плаща, трябва да знае за какво плаща, категоричен е Ангел Семерджиев.

Източник actualno.com


Няма коментари:

Публикуване на коментар