От нея става ясно, че средното месечно възнаграждение през миналата година в задлъжнялото столично парно за ръководството е 3 629 лева.
2 870 лева пък е било заплащането на шефовете на столичния Метрополитен. 2 800 лева пък са получавали ръководните кадри в Столичния автотранспорт, далеч по-малко обаче от колегите си в Електротранспорта - 3 917 лева. Там са и най-високите заплати.
Най-скромно е заплащането на шефовете на Софийски имоти - 2 433 лева. В Центъра за градска мобилност заплатите също са апетитни - 2 956 лева. На 2918 лева възлиза възнаграждението за ръководните органи на Чистота Искър.
От справката лъснаха и най-мизерните заплати. Най-малко, едва 425 лева, получават в "Озеленяване" ЕАД. Малко повече - 525 лева, получават в Егида-София.
Столичният Метрополитен в сравнение с 2010 през 2011 е увеличил заплатите на ръководството си. През първото тримесечие на 2010-та заплата там е била 2020 лева.
Солидарност в кризата са проявили обаче в Електротранспорта, където възнагражденията са намалени. Най-високи те са били през третото тримесечие на 2010-4 609 лева.
В Софийски имоти също са си увеличили заплатите в сравнение с първото тримесечие на 2010 година, тогава ръководството е получавало само 1 706 лева.
Драстичен е спадът на заплата на ръководството на ЦГМ - от 4081 лева през първото тримесечие на 2010 лева, до 2 956 лева през първите 3 месеца на миналата година.
Източник dnes.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар