петък, 19 март 2010 г.

Дайте ми година време, ще издържим!




Премиерът иска кредит на доверие, за да изпълни обещанията си


Снимка: БГНЕС

Премиерът призова да му се даде време за да изпълни това, което е поел като ангажимент пред хората.
"Говорим за половин, една година време, ще издържим. В противен случай ще фалираме държавата", отбеляза Бойко Борисов.
"Най-лесно е – вадим, пускаме фискалния резерв и след това всички ние се превръщаме в една руина. Аз искам за тези 4 години да направя магистралите, да направя всичко това, което съм обещал и го правя – факт", каза той.
Борисов се похвали, че днес рейтингът на държавата е най-добър от 2008 г. насам.
"Искам да питам българите искат ли да са държава за пример или да ги сочат с пръст", попита той.
Премиерът изрази убеденост, че синдикатите ще приемат всяко разумно предложение като антикризисна мярка, което правителството им предложи.
"Ако имаше рецепта за вярно действие, аз щях да я взема веднага. До този момент тя не е направена", коментира министър-председателят.
"Не съм паникьосан, притеснен съм. Не съм вярвал, че можеш да направиш НЕК задлъжняла с 1.2 млрд. лв. и сега държавата трябва да плаща тези заеми. От къде?", каза премиерът.
Министър-председателят каза, че нарушенията от „Цанков камък” и АЕЦ „Белене” вече са дадени на прокуратурата.
"Всичко това трябва да има възмездие. Няма да давам акъл нито на прокурорите, нито на съдиите", каза Борисов.
Той смята, че удовлетворението на хората може да се върне, само когато видят виновниците за изхарчените милиарди в затвора.
Борисов подчерта, че още преди месец е казал на протестиращите майки срещу ГМО, че той самият ще гарантира отглеждането на ГМО у нас да се забрани.
"Един месец подскачаха по площадите, някои ги караше да подскачат. С кое съм ги подвел, след като казах, че ние ще забраним ГМО, независимо кое и как се дебатира в парламента", попита Борисов.

Източник dnes.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар